Detalii proiect

Cod SMIS
120346
Beneficiar
UAT Orașul Sinaia, Bulevardul Carol I, nr. 47, Județul Prahova
Județ implementare
PRAHOVA
UAT implementare
SINAIA

Finanțare din Programul Operațional Regional 2014-2020

Axă
Axa 3 - Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon
Prioritate
3.2 (4e) - Promovarea strategiilor de reducere a emisiilor de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritoriu, în particular zone urbane, inclusiv promovarea planurilor sustenabile de mobilitate urbană și a unor măsuri relevante pentru atenuarea adaptărilor
Obiectiv specific
3.2 - Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă
Domeniul investiției
Dezvoltare urbană

Descriere

Descrierea și impactul proiectului
Prin intermediul acestui proiect se va asigura imbanatatirea transportului public de calatori ca urmare a achizitionarii de autobuze noi, nepoluante si inlocuirea celor vechi existente. Tot prin intermediul proiectului se va asigura promovarea si incurajarea calatorilor de a utiliza transportul public auto, nepoluant, imbunatatit, in locul transportului privat cu autovehicule contribuid astfel la reducerea emisiilor de echivalent CO2 din traficul rutier in orasul Sinaia. Proiectul a constat in achizitionarea si punerea in functiune a urmatoarelor: Autobuze hibrid de aproximativ 12 m – 3 buc Autobuze hibrid de aproximativ 10 m – 8 buc Sistem integrat de management al traficului si de bilete pentru calatori (e-ticketing), cu urmatoarelecompomente:  Dotari autobuz  Router WI-FI  Sistem GPS  Sistem infotaiment (informare calatori atat prin afisaj interior si exterior, cat si acustic)  Sistem de supraveghere video  Sistem de contorizare numar de călători  Sistem de taxare e-ticketing - validatoare duale pentru carduri si bilete cu cititor de card contactless ( pentru carduri de calatorie si carduri bancare )  Dotari suplimentare pentru sistemul integrat  Terminale portabile pentru controlori pentru verificarea valabilitatii cardului sau biletului si pentru inregistrare contraventii constatate de controlori - 4 buc  Panouri informare calatori – 18 buc (cu 4 randuri care vor indica numele statiei, 2 randuri pentru cursele autobuzelor care urmeaza sa soseasca si numarul de minute în care vor ajunge în statie iar pe ultimul rand se va scrie ora si data din ziua respectiva).  Automate de emitere carduri si bilete si cu posibilitatea de incarcare a cardului -7 buc. Doua dintre acestea vor putea emite carduri integrate valabile atat pentru transportul local (card de calatorie) cat si pentru parcare in zonele respective.  Dotari Dispecerat  echipamente IT  software management de flota si e-ticketing  aplicatie de informare pentru platformele mobile

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.


Investim în viitorul tău!
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020.

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Actualizarea preferințelor privind cookie-urile

Dacă v-ați răzgândit în privința consimțământului privind datele cu caracter personal pe care site-ul concurs.adrsm.ro le utilizează, puteți accesa butonul de mai jos pentru a modifica preferințele.